Blog

Customer journey: de klantreis in 3 stappen uitwerken (voor meer bezoekers én klanten)
De customer journey, of klantreis, van je ideale klant is belangrijk om in kaart te brengen als je slim en strategisch aan de slag gaat met contentmarketing. Het doel is om je potentiële klant precies die informatie en eventueel bijbehorende producten/diensten aan te...

SEO resultaten meten
Meten = weten, zo is dat ook bij SEO. Als je al een tijd hard aan je onderneming en website werkt, wil je ook zien of je de gewenste resultaten behaalt. Maar hoe meet je de resultaten van al je SEO-inspanningen? Je wilt bijvoorbeeld weten welke positie je website in...

SEO stappenplan: hoe te beginnen met SEO (in 3 stappen)
Je wilt met je website hoger in Google komen en dus aan de slag gaan met SEO (search engine optimization, of zoekmachine optimalisatie). Maar hoe moet je beginnen met SEO?! Voor menig ondernemer is dit een prangende vraag. Het goede nieuws is dat jij zelf je website...

Websitestructuur: wat, waarom en hoe in 3 stappen
Je websitestructuur is de ruggengraat van je website en bestaat uit een duidelijke menu-indeling, strategische indeling van je content, goed doordachte categorieën en tags, relevante interne links en een heldere opbouw van je homepagina. Het optimaliseren van je...